Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

Πανεπιστήμιο ...

Πέρασα :P

Marketing και διοίκηση λειτουργιών Μακεδονίας,

αυτή είναι η σχολή μου και μπορώ να δηλώσω

άνετα οτι είμαι αρκετά ενθουσιασμένη με το όλο θέμα..

Η σχολή, αν και είναι του πανεπιστημίου Μακεδονίας,

έχει έδρα στην Έδεσσα.Έχω ήδη νοικιάσει σπιτάκι εκεί 

και μάλιστα στο κέντρο της πόλης, μέσα σε πεζόδρομο.

Είναι πολύ όμορφο το μέρος... πεζόδρομοι, μαγαζιά,

κανάλια και άλλα τετοια χαριτωμένα ^_^

Ανυπομονώ να αγοράσω έπιπλα και είδη σπιτιού!

Για τη σχολή έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια από

όλους όσους γνωρίζουν και πιστεύω οτι όλα θα πάνε καλά!

Γενικά είμαι αισιόδοξη!Time will show ...

=D

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Sinxaritiria gia tin epitixia sou! Elpizo na mineis euxaristimeni apo tin sxoli kai oti ki an kaneis sto melon na to kaneis me oreksi kai meraki. ;)

Sprite είπε...

Ευχαριστώώώ! ^_^

Ανώνυμος είπε...

Άντε καλή αρχή ζουζούνα μου ^^

Και μην μας ξεχάσεις εμάς

Sprite είπε...

Δεν ξεχνιέστε εσείς κύριος :*